Մեր թիմը գիտակցում է, որ «Արֆինի» բարի համբավը և էթիկական սկզբունքներին նվիրվածությունը կարևոր են մեր թանկարժեք հաճախորդների, գործընկերների և ներդրողների վստահությունը վաստակելու և պահպանելու համար։
Այս համատեքստում, մեր աշխատակիցները պարտավոր են.
- Ցուցաբերել պրոֆեսիոնալիզմ՝ ունենալով անհրաժեշտ գիտելիքներ գործող օրենսդրությանը համաձայն ֆինանսական գործունեություն ծավալելու համար։
- Հաճախորդներին ծառայություններ մատուցելիս լինել անկախ, օբյեկտիվ և արդար։
- Խոհեմություն, ուշադրություն և հավատարմություն դրսևորել հաճախորդների նկատմամբ՝ ապահովելով նրանց շահերի առաջնահերթությունը։
- Հաճախորդներին տրամադրել ամբողջական և հուսալի տեղեկատվություն մեր ծառայությունների մասին՝ մանրամասնելով ընդհանուր և անհրաժեշտ բնութագրերը։
- Հաճախորդներին տրամադրել համապարփակ տեղեկատվություն մեր ծառայությունների և այն հանգամանքների մասին, որոնք կարող են ներազդել որոշումների կայացման վրա։
- Հաճախորդների հետ շփվելիս զերծ մնալ կողմնակալությունից։
- Խուսափել հաճախորդների նկատմամբ դիտավորյալ ապակողմնորոշող պահվածքից։
- Կանխել կազմակերպության օրենսդրության և ներքին կարգավորող փաստաթղթերի դիտավորյալ խախտումը՝ հրաժարվելով նմանատիպ գործելակերպից։
- Կանխել փաստերի, հայտարարությունների և գործողությունների միտումնավոր խեղաթյուրումը։
- Ապահովել մասնագիտական կարողությունների շարունակական պահպանումն ու զարգացումը։